We could get it on

Man säger inte gölle till Lisa, Fabian. I alla fall, jag ska klippa mig. Jag vet inte var, jag vet inte riktigt hur och jag har ingen aning om när. Men det första steget är alltid att erkänna för sig själv, vilket innebär att jag nu är mogen att låta någon ta makten över mitt hår i en hel halvtimme. Jag vet att ni är mycket insatta i detta och verkligen suger till er informationen. Därför ska jag nu göra er besvikna genom att byte ämne.

Jag var på Riskettan idag. Hemskt var var det var. Men nu om jag ser till att behålla mitt körkort första 2 åren slipper jag gå den igen. Om jag nu lyckas ta körkort med andra ord. Först ska jag bara bli arton!




Camilla


Kommentarer
Postat av: Fabian

Gööööölllleeeeeee

2010-05-06 @ 21:09:48

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0