Whataya want from me?

Sådäraja. Nu har jag avverkat min plikt att vara barnbarn genom att sköta farfars hundar mot en påse färsk strömming och ett knippe sparris. Det gillar vi. Nu ska jag baka bröd, övningsköra och något annat säkert. Fan, det luktar hundbajs överallt. Jag måste bara säga till er att jag blivit oerhört härdad de senaste dagarna! Först bytte jag äckelvatten från mitt akvarium, sen städade jag toaletterna här hemma och så har jag blivit av med plocka-upp-hundbajs-oskulden. Man kanske är en lantistjej i grund och botten. Har inte sminkat mig eller nåt på en vecka heller. Jag känner hur jag lever alltså.





Puss på er!


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0