You can't always wear black

Tumblr_kvqdgkaqsj1qzl9dno1_500_large



Sasasasatan va jag fryser! Det är fanimej kallt. Jag skall snart bege mig ut i mörkret med min Ipod och kuta en runda innan jag ska köra motorväg. Det börjar dra ihop sig nu med bilkörandet. Och jag är säker på att jag kommer gråta av lycka den dagen som jag sitter med körkortet i handen. Jajamensan. Och sen ska jag köra ner till Kalmar och pussa på Lovisa allt jag kan, för jag älskar henne. Gah, vad jag fryser.

Det var en trevlig dag i skolan idag i alla fall. Fylld av Hamlet. Ja, herre va de tjatar om Hamlet i skolan nu, vi börjar fatta grejen tror jag. To be or not to be, det är frågan! Au revoir!

Lisa

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jadu.. Hamlet är det alltid tjat om i skolan.. Så var det när jag fortfarande gick i skolan för 8 år sedan..

2010-01-22 @ 10:30:34
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0