So what do you think?

   Shit också! Jag skulle ju göra svenskan, men så fastnade jag på zoovillage.com. De har erbjudande med CSNkortet där så jag tänkte att jag skulle kika in. Och vet ni vad? Jag hittade nummer två på min önskelista! (Efter min kamera lite längre ner..)



  Sen måste jag ju också berätta för er om dagens näst roligaste händelse! Eller nej, det måste jag tydligen inte. Pga bristande teknik och skumma mobilkameror passar jag över det till Lisa. Så, Lisa, berätta om kändis-incidenten i skolan idag! ;)

(Jag åt röd grönkål!)
                                                                                      /Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0