Report from Göteborg

        Hejsan alla dudes och dudettes! Gissa vem som är i den sköna staden Göteborg? Jo, jag (Lisa alltså). Det är sannerligen riktigt najs här i kära Gbg. Jag, mor och bror bor hos mormor och chillar järnet. Dagen har bestått av choklad och shopping. Har fyndat två riktigt fina tröjor från Cubus, respektive Gina T. De får ni se när jag kommer hem!

     Snart bär det av till julmarknad på Liseberg. Där har de konstsnö, ponnyridning, isbarer, julgodis, christmas carols och gyllene träd. Det ska bli hur mysigt som helst!!

Ha det bra! 

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Julia tb

Hej på er, Lisa och Camilla!Vilken fin blogg ni har, och vilken bra ide att gå ihop två och göra en blogg=)Allt bra med er? Själv är det helt okej.Vad ska ni göra ikväll då?

Kram

2008-11-22 @ 18:11:38
URL: http://crystal.bloggsida.se/
Postat av: Julia tb

Ikväll ska jag fortsätta att ta det lugnt jag med,ha det så bra ikväll! kram,<3

2008-11-22 @ 20:34:22
URL: http://crystal.bloggsida.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0