This love was ment to be

Hej alla barn nu blir det barnpogram, titta nu vad farbror Frej tar fram: En tub kaviar och en skiva, så har vi gjort en CD-rom.

...

Vet ni vad jag ska göra? Jag ska anmäla mig till en konst-kurs! Jag vet inte till vilken än, men jag håller på att kika runt för fullt. Sen ska jag baka vinbärsmuffins till mina nära vänner och familj. Efter det ska jag och Lisa ta en frisk kvällspromenad runt området. Allt detta innan jag kryper ner i sängen för en ny, härlig bok! Visst har jag väl ett mysigt liv så säg?! Bortsett från matten som ligger som en blodtörstande bödel på soffbordet då. Blodtörstande bödlar finns det gott om, ska ni veta.

Åter till konsten då. Det blir nog roligt! För om jag lär mig måla På Riktigt, då tror jag minsann att jag kommer leva lyckligt resten av livet. För att kunna ge utlopp för sin kreativitet på ett sätt som stärker ens självkänsla, det är grejer det! Det låter flummigt, men flummigt är livet!


Abstract Art Watercolor by TlalocTev.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag tycker att DU är extremt rolig!

2009-08-27 @ 20:09:47
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: isalee

det låter jätte härligt att du har fått ett mysigt liv!

2009-08-27 @ 21:32:19

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0