Ve och fasa

Idag upptäckte jag till min förskräckelse att jag var utelåst när jag kom hem från skolan. Det sög ju. Men som tur var så har jag alltid min balkong öppen, vilket fick bli min räddning. Efter lite konkande av en stege så var det bara lite mod (läs självmordsbenägenhet), några böner (konstigt hur man kan bli jättereligiös i pressade situationer) och ett litet graciöst hopp över balkongräcket som behövdes. Så var jag hemma! Ikväll blir det bowling. På rena skitna blanka... vad är det för dag idag? Torsdagen!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

herre vad du är atletisk av dig!

2009-08-27 @ 17:39:08
Postat av: Cam

Jag tycker att du är extremt rolig, Lisa!

2009-08-27 @ 19:37:15

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0