As long as it's free

LOVISA HAR TAGIT KÖRKORT! Grattis grattis grattis till dig älskade vän!
Nu hoppas jag så innerligt att jag får se dig snart.

Jag sitter här och skriver romananalys av Jane Austens Emma. Den är så gullig, så gullig! Jag tycker att ni alla ska läsa den, speciellt ni som gillar Stolthet och Fördom, för det är ungefär samma grej. Imorgon är det nyååååår! För er som har missat det. Vad sägs om att vi taggar med en härlig låt?




Neeeej, jag bara skoja.
Här har ni!



Den är ju så cool.

Lisa


Kommentarer
Postat av: mathilda

Alla jane austens böcker är skitbra!:D

2009-12-30 @ 15:39:09
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0