Get illusional

Jävlar vad Lisa är aktiv! Jag läste att det kanske blir en vit jul i år! Vilken färg ska jag måla naglarna med? Hur mår ni förresten? Vad ska ska jag mer skriva för nåt som inte alls har med meningen innan att göra?

Idag vare the big test! Det kändes som att jag kan skrapa ihop till ett VG åtminstone. C'est parfait! Och jag undrar vad jag ska göra ikväll. Vill Isalee träffa mig? Vill Lisa? Vill Gud? Undra hur man skulle ändras som person om man träffade Gud. Om Gud nu skulle finnas. Fast jag har ju lovat att tro på honom/henne. Det gick bra för mig nån gång och om det gjorde det så lovade jag att tro på Gud. Men om jag nu inte gör det, tror på någon högre makt alltså, då är det väl bara att be om syndernas förlåtelse den dagen han eller hon dyker upp.

Damn vad smart. Jag överlistar Gud för tusan!



/C

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0