Sea food




Holy fuuuuuuuck vilket väder. Ursäkta språkvalet. Men herre mother of Lord and all the other Jesuspeople. Jag försökte få med min lillebror med mig ut och åka pulka, men han bara åt sin glass lite bekymrat och sa att han inte hade tid och att han var "så himla trött". Jag tjatade och tjatade och bönade och bad tills jag började undra vem av oss som var nästan arton och vem av oss som var tre. Men ingen pulkåkning blev det minsann. Snyft.

Imorgon får jag jullov. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska 1) försöka lära mig att sticka, 2) leta upp något recept och göra chokladkola, 3) städa upp den jävla messen som mitt rum består av. Svårt alltså.

Lisa

Kommentarer
Postat av: melker

Jag är bäst på att sticka :)

2009-12-17 @ 23:13:50
Postat av: www.www.ww

Bara på de första orden märker man vem utav er som har skrivit inlägget, man behöver inte ens skrolla ner för att kolla!!! haha

Lisa du är... som du är.

2009-12-18 @ 17:24:39

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0