Loppmarknad is fun

Heeej! Ja, och medans Camilla hänger i Skärgården och fotar flip-flops så är jag kvar här på den sköna västkusten. Och det är inte så illa här heller! Jag äter bigaråer (har ingen aning om hur bigaråer stavas men nu stavas de uppenbarligen bigaråer) med mina kusiner, försöker jämna ut den klassiska tennisbanebondebrännan, spelar alfapet om nätterna, och idag var jag på en superhärlig loppmarknad! Denna lilla loppmarknad var i Barncancerfondens tjänst och jag kunde med gott samvete köpa två mysiga, stickade tjocktröjor och veta att 70 spänn skulle gå till den viktiga forskningen. Sånt gillar man ju! Där hade de så mycket saker att man blev alldeles yr - jag tror inte att det inte var någonting som man inte kunde hitta bland alla hyllor och lådor. Små tennsaker, kläder, gardiner, speglar, tomtenissar, ryggsäckar och väskor, halsband, äggkoppar, godisburkar, toastapparater, cyklar, stolar, skidor och allt annat man kan tänka sig. Det var ju göööramysigt. Om jag hade haft min sladd till kameran med mig så hade ni fått se bilder. Men se det har jag inte.

Nu ska jag äta nudlar och spela kort med Maria.

Lisa


Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh, jag älskar loppisar!

2009-07-08 @ 18:39:13
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0