Frukost på sängen

  
Och i går blev man sjutton år! Det var trevligt vill jag säga, alltid kul med födelsedagar tycker jag. Jag fick massor med fina saker, och jag ska lägga in bilder senare, promise! Detta blir ett expressinlägg eftersom att jag alldeles strax ska svida om till strandklänning och åka ut till Havet. Hoppas det är badvänligt! Solvänligt är det ju om inte annat. Först ska jag bara lägga in mina nya skivor på iPoden för att sen lyssna på dem med mina nya, röda, koss-hörlurar! Vi hörs babes! Och vad snällt av dig att ringa igår föresten, Melker!



/Camilla

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis!!!!!!!! :D

2009-06-28 @ 15:20:40
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: emzak

Grattis i efterskott!!! :D hoppas du hade det fint, iförrgår på födelsedagen såväl som igår, på stranden :)

2009-06-29 @ 00:46:59
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0