Det är inte roligt

Ja, provet idag var ungefär som om en frivilligt arbetslös luffare spottade mig i ansiktet. Not so funny. Men det är bara synd och skam att lägga energi på något som varit! Så nu ska jag njuta av att bara glida runt här hemma, tänka på min nyrenoverade garderob och att jag har en rolig konstkurs att se fram emot. Sen att den där luffaren kommer lyckas bättre än mig i livet behöver vi ju inte diskutera just idag kanske.

PUSS!

 Women sitting at a Cafe Terrace Art Print

Camilla


Kommentarer
Postat av: Moa

Provet kan gå och dö.... typ...

Men tummen upp ändå!

2009-11-16 @ 17:02:59
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Isalee

om det hjälper så känner jag exakt samma sak...

2009-11-16 @ 19:41:06

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0