So deep into the shit I could taste the earth

Lisa langar sassy outfit alltså! Själv har jag precis sytt om en svart kjol så att den sitter som en smäck. Jag ska visa er snart med bilder också så att ni kan berömma mig. Nej jag skojar verkligen bara. Eller, jag ska visa er. Whatever.

Det blev lite awkward igår på mitt utvecklingssamtal förresten..

Lärare: Gör du något annat utanför skolan då?
Camilla: Ja, jag har ju gått på fotboll, men slutade för inte så länge sen. Så nu har jag börjat på en konstkurs!
Lärare: Tränar du något? Det är ju viktigt med det fysiska för att orka skolan.
Camilla: Jaa, jo men jag är rätt fysisk.
 

Så kan det gå om inte hjärnan är på.

Puss! Camilla

Kommentarer
Postat av: Isalee

haha, du flörtar med conny du ? ;)

2009-11-12 @ 22:26:17
Postat av: Isalee

haha, du flörtar med conny du ? ;)

2009-11-12 @ 22:26:25

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0