Dagens

Uppgång: 8.08
Buss: 9.19
Sevärdhet: Idol-Erik look-aliken på busshållsplatsen
Lektioner: Svenska, Matte, Biologi
Lunch: Kycklinggryta
Upptäckt: Jag gillar inte (att se) andras blod
Jobbiga: Jag hostade som en gnu
Sassy: Isalees klackar
Roliga: Marie trodde det stod kör, som i sång, -lektioner som Lisa skulle ta idag
Nono: Somnade precis när jag skulle börja plugga
YesYes: Sov hela eftermiddagen
Måste: Tre koppar te
Söta ord på franska: Chou-fleur (blomkål)
Samtal vid middagsbordet: Mamma tycker jag ska börja på skytte
Therapi: Långpromenad med dude
Awtfit: Ny t-shirt och realtivility nya jeans (och skinnjacka!!)

                         

                                                                   /Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

Nice med black&white :O



sv: Mm, det skulle kunna bli najs! Jag ska tänka över det i alla fall, har så mycket nu D:

2009-09-07 @ 20:52:23
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0