Jag försvinner

Nu är det fyra personer på två dagar som sagt att jag ser ut att ha gått ner i vikt. Det är ju lite obehagligt. Om jag medvetet hade försökt gå ner i vikt så hade det ju varit najs najs najs, men det har jag minsann inte gjort. Jag tog mod till mig och ställde mig på vågen vilket jag inte gör så ofta, och insåg att jag tappat tre kilo! Då kan man ju verkligen fråga sig varför jag har gjort det. Jag har inte ätit nyttigare (tvärtom) och jag har inte tränat mer (tvärtom). Och just där tror jag att vi har svaret. Det är mina muskler som rinner av mig som vatten! Helvette! Jag ska ju bli som Rocky! När man inte tränar utan ligger hemma och käkar pizza, cupcakes och ballerinakakor så förtvinar musklerna likt en vattenpöl på en varm klippa en solig dag. TRE KILO MUSKLER ÄR VÄCK! Inte alls okej.

Satan. Nu får jag fan gå och slå lite mot boxningssäcken.
Köra lite ment to kill-fys. Springa ett par mil. Kuta upp för Hammarbybacken.

Någon nåtta får det faktiskt vara!



/ Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0