We are going to Jackson

Men kära nån vad jag omöjligen kan hitta på någonting vettigt att skriva om! Det är ju nästan läskigt! Typ jag försöker verkligen tänka, förihelvette. Jag kan ju meddela härskapet om att jag tycker det ska bli skönt att gå till skolan imorgon! Fråga mig inte varför, för det vet jag inte, och frys inte ut mig från samhället bara för denna underliga vilja. Men jag vill ha på mig den där coola Rocky-tröjan som äntligen har anlänt.

Ja, jag vet då inte vad man ska ta sig till. Kanske skulle Dubbelbloggen behöva en härlig frågestund? Där ni vettiga människor får ställa sjuka och crazy och häpnadsväckande och banbrytande och rebelliska frågor om Dubbelbloggens stolta ägare? Det tycker jag. Jag ska ta upp frågan med min kollega Yodagubben.



/ Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0