Bleed

Tumblr_kwbh0ldbz21qzcso1o1_500_large

Okej hörrni. Det är någonting jag skulle vilja konstatera. Jag skulle vilja göra ett uttalande helt
enkelt. Det lyder: fy fan va fucking kallt det är ute. FY FAN. Jag håller seriöst på att avlida i denna
omänskliga kyla. Idag missade jag bussen med 20 sekunder i Kärrtorp, vilket innebar att jag fick vänta
i 35 minuter på nästa. Och 35 minuter är ändå ganska lyxigt om man tänker på många andra. Jag tror
att jag har någon släng av Tourettes Syndrom den här tiden på året då jag går och svär så mycket på
 grund av den här kylan att det skulle få vem som helst att rodna. Så om ni möter någon med höjda
axlar, bara händer och ett våldsamt språk - frukta icke. Men nu får det gärna bli vår.

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0