Skrivkurs börjar på onsdag

Tumblr_ktr3nrqlev1qzdmhmo1_500_large

God förmiddag, hur står livet till därute? Jag tänkte mig en riktigt lugn dag fylld med chill och
mys. Imorgon ska jag mönstra, så därför tänkte jag av ren princip springa en runda och äta
många ägg, gå och lägga mig tidigt och kolla lite på Isalees älskling Lie to me. Den är faktiskt
väldigt intressant, den serien, ska jag få be att tala om. Och nu en fråga. Heter det egentligen
"få be att tala om" eller "få be och tala om". Att, va? Det är väl bara i typ talspråk man säger
och? Kanske.

Melker, du får inte svara.

Puss och puss och puss från Lisa.


Kommentarer
Postat av: Fabian

Hängde du inte med på draman lisa? Att uttalas "å", vilket betyder att ja.. man säger "få be att tala om"

2010-02-07 @ 20:27:59
Postat av: Lisa

Jävla besserwisser.

2010-02-07 @ 21:04:13
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0