somebody is you

Å hej å hå.

Matte D-prov, bock

Nu tänkte jag ju skriva en lång lista på saker jag kan bocka av. Men jag har tydligen inte gjort så mycket mer än det där. Jag har i och för sig.. ja, precis! kolla här:

Levt en hel dag utan måsten, bock 
Låtit bli att träna och plugga, bock
Tagit en promenad i solen med Frida och prata lite gamla minnen, bock
Skrattat åt ingenting, bock
Sagt till Lisa att jag gillar henne, bock
Slötittat på TV och börjat gilla Grey's Anatomy, bock
Hittat lite ny musik, bock
Kollat massa klipp om oviktiga saker på rawcomedy, bock

Ja, å hej och hå vad mans tår i. HAHA! Det där var inte meningen. Hahahoho.


Tumblr_kybltozipr1qzpnmeo1_500_large

Hej då med er!!

Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

Åååh, greys anatomy! Brabrabra att du har börjat gilla det ;)

2010-02-24 @ 21:50:19

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0