Brist ej, mitt hjärta

Yo. Jag och min partner in crime Camilla är just hemkomna från en liten paketletarrunda. Vi fick tag på vad vi skulle få tag på, och jag fick observera hur Camilla under ett par timmars tid försökte göra sig av med "Tik Tok"-låten som hon har på hjärnan genom lustiga grimaser och kvidander, och försök att sjunga "tack Katarina för att du betalar din TV-licens" istället. Det gick sådär, och troligtvis går hon fortfarande omkring hemma hos sig och tackar Katarina.

Isalee, bara så du vet så har jag fortfarande men efter den där filmen igår. Jag vet att vi bara såg 4 minuter innan jag i panik skrek att vi skulle stänga av, men de där bilderna sitter fast på insidan av mina ögonlock! It's freakin me out! Nejdå, det är inte riktigt så farligt. Nästan. Jag behöver bara ovanligt mycket Ben & Jerry's now a days.

Har ni förresten sett hur fantastiska träden är ute? Det ser ut som om det är istappar ända ut till minsta grenspets, som om hela himlens trädkronor skulle falla ned i ett glittrande, sprakande, skört isregn om någon nös lite för våldsamt. Vackert värre. Tycker jag. Och jag har köpt en ny liten väska.



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0