I really hope you have a horrible vacation

Hello everybody, nu är jag hemma! Klockan är mycket, och det har varit en helkväll ute på stan med med mina långa ögonfransar och Ida. Om det är stavfel i denna text så är det inte mitt fel. Ida och jag hade heltrevligt och åt middag tillsammans, förfestade tillsammans i Skanstull och klubbade på Hybris i Slussen. Kvällen slutade lagom tidigt och nu har jag hela natten på mig att sova. Fan va jag stavas bra. På vägen hem på tunnelbanan blev jag uppraggad av en döv, 26-årig man som kommunicerade via sin mobil. Det har jag minsann aldrig vart med om förut, men man lär ju sig nånting nytt varje dag som man säger i Las Vegas ni vet. Nu måste jag sova. Godnatt! Jag fryser, men jag är glad. Och Isalee har klippt sig, jag längtar efter att få se den snuggingen in action. Puss på dig Isalee, puss på världen!

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0