Klockor ringer

Ja, så kom det där efterlängtade snökaoset vi alla har längtat så mycket efter. Eh, not. Jag har suttit hemma hos Kamm-illa tillsammans med Ajschali mest hela eftermiddagen och pluggat biologi, blivit avmålad, druckit äppelte, druckit kaffe och somnat. Är det bara jag som får problem när man i läsande stund kommer till raderna längst ned på sidans papper, då man kollar nedåt och och ögonlocken är så gott som stängda? Jag somnar när jag måste läsa raderna längst ned. Och så piggnar man till så fort man kollar upp på nästa blads höga rader. Jag antar att ni inte fattar jag jag tjööötar om.

Jaja, jag är jättemätt, och jag har inte ens ätit.



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0