Mr. Bean

             Hejsan hörrni! Jag är skittrött. Jag har varit trött hela dagen faktiskt. Så trött att jag sa "skitbra!" till en elev i tennishallen. Det fick jag sedan äta upp i ungefär tre timmar och 40 minuter. Jävla småungar alltså.

             Jag tänkte bara säga det att jag håller på att skriva en historia. En ganska romantisk historia. Jag gillar ju att skriva, och jag tänkte liksom, om romantiken vägrar komma till mig så får väl jag komma till romantiken. Ni fattar. 

          Sen måste jag säga en väldigt rolig sak också. Det är Camilla som är så rolig hela tiden. När vi gick på mellanstadiet hade vi en lärare som hette Agneta. Hon var rolig. Eller, nej, det var hon inte, hon var ganska tantig. Men en gång sa hon i alla fall "min stubin är väldigt kort!". Jättearg, var hon. Fullkomligt allvarlig. Hon skällde ut oss liksom. Hon sa "jag tänker vara benhård på det här, jag skriver opp er direkt! Min stubin är väldigt kort!". Det är ju inte så roligt i sig kanske, men om man tänker att hon säger "mr. Bean är väldigt kort! Jag tänker vara benhård på det här!" så blir det plötsligt skitkul.

Camilla tyckte det var jätteroligt.


Och nu, såhär 5 år senare berättar hon det för mig. Jag har skrattat sen i fredags.


/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0