Nu vänder det!

            Jaaaaaa!! Nu blir det bara ljusare och ljusare, människor! Nu kan ni komma ur era sängar, hälsa glatt på livet igen och börja drömma om varmare tider!

           Och imorgon åker jag till Thailand! Det ska bli fruktansvärt najs. Ni anar inte. Jag tror inte att jag sälv anar heller, då jag aldrig satt min fot utanför Europa. Nej, men efter en 11 timmar lång flygresa så är vi framme I Khao Lak på julaftons morgon! Grymt.

           Trots att jag ska åka till Thailand kan jag inte längta tills att jag får fira jul i London. Hur mysigt vore inte det?! Har ni sett Love Acctually så förstår ni. Julpudding, den där härliga accenten, den ordentliga ruschen, Christmas Carols och hela faddirutten.


      GOD JUL!







/ L

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: kikade in. Väldigt fin blogg =)

kraam

2008-12-23 @ 01:32:29
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Kalle

thailand låter skönt... men 11 timmar! sömntablett tack haah

god jul!

2008-12-23 @ 17:11:23
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0