Shoes shoes and shoes

Om jag hade orkat gå i sådana här höga klackar och kunnat punga ut med 1000 spänn hade de här läckerheterna från Topshop snart varit mina. Men så är inte fallet...

PERIDOT Premium Lace Up Boot


Däremot var de här skorna jävligt balla. Leopardmönster som är så hett. Kanske ska man skaffa sig ett par sådana här till våren? Kostar bara ungegär 150 svenska riksdaler! Snart mina.

TEMPO Leopard Print Plimsole


Den är skovarianten finns i olika färger också! Topshop alltså, dem kan man lita på...

TRICK Lace Up PlimsoleTRICK Lace Up PlimsoleTRICK Lace up PlimsoleTEMPO Jersey lace Up PlimsoleTEMPO Heart Print Plimsole

Sen ska vi ju inte snacka om de här pangsnyggingskorna! Liiiite för hög klack, och lite synd med den där tåöppningen, tycker jag. Hade varit oslagbart snyggt med en rund tå!

PRAGUE Premium Lace Shoe BootPRAGUE Premium Lace Shoe Boot


Kolla vilka söta! Jag vill ha de här! Kostar... gulp... 600 spänn...

JASON2 Lace Up Shoe




Jajamensan! Alla dessa skönheter kommer från självaste Topelitopshop.
Förresten, försök säga "shoes shoes and shoes" snabbt. Det är skitsvårt!!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: CAROLiNE

grymt snygga skor :)

2008-12-17 @ 23:20:28
URL: http://carolinepellrud.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0