The true meaning of nice

Tja fan.

Lisa is speaking. Jag ska forsoka skriva det har inlagget och fa med sa fa av de tre sista bokstaverna i alfabetet som mojligt. Det borjade jakligt bra. Jag ar i Thailand! Det ar ungefar trettio grader i skuggan och lika varmt i vattnet. Vi ater jattegod mat for ett par kronor, solar, badar, shoppar, tittar pa film, blir uppassade av Thailandare och chillar jarnet. It is totally awsome! Vi dricker paraplydrinkar dagarna i anda och steker vid poolen. Nu ska jag chilla vidare, och imorgon bar det av till Khao Lak for annu mera shopping (maste hitta en najs julklapp till Camilla jue!) och kanske lite toppning av haret. Sedan ska jag fixa balla naglar ocksa! Sla den om ni kan.


HEJDA OCH GOTT NYTT AR!

Personligen hatar jag att lasa texter utan de de tre sista bokstaverna i alfabetet, men shit happens.

Kommentarer
Postat av: pelle

ahhdjflgjgzd<hh<skd.ldjlf



JAG ÄR AVUNDSJUK



men hoppas du får det fint :)

2008-12-27 @ 13:03:37

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0