Massage, please

               Jag är grymt stel i axlarna. Så stel och spänd i axlarna att jag blir yr i bollen. Min käre broder har den mycket uppskattade talangen att han är väldigt bra på att massera. Därför frågar jag honom var och varannan dag om han inte vara så snäll och massera mina axlar lite. Men han har alltid lite viktigare saker för sig, som när han idag satt och pluggade kemi.

T.ex. alldeles nyss...

Lisa: Kan du massera mig?
Bror: Nej.
Lisa: Varför inte?
Bror: Därför inte.
Lisa: Men snälla? Inte ens senare?
Bror: Jag kan massera dig om du förklarar för mig om hur man enklast hittar lowest orbital HN occupied w-molekylen i en kemisk orbitalkollision där det bara är p-skalet har en energiförbrukning på över molekylsumman.

Jag tror inte att jag får någon massage ikväll.

Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥

Polhemsgymnasiet :P

2008-11-05 @ 20:45:11
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; tack :)

men nej, det är en låttext av kent :)



den är super fin jao!

kram!

2008-11-05 @ 22:58:28
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0