Playing hard to catch. Not

    I torsdags var vi på en föreläsning med klassen och lyssnade när en indianhövding skulle förbereda oss inför att rädda jorden. Ett av mina livs mål här i livet var att träffa en indian. Det är sant, jag har faktiskt en sån där lista någonstans här hemma. Tyvärr minns jag inte riktigt var jag kan ha lagt den. Jag minns i alla fall att jag kom på tre saker. Egentligen ska man väl ha 40 eller nåt. Men jag kom på tre.

1. Segelflyga
2. Träffa en indian
3. Köpa en spindel

   Fast så bestämde jag mig att det inte fick vara några konkreta saker som kostar pengar. Bara upplevelser. Så det där med spindeln åkte liksom bort (hade inget att göra med att man tydligen var tvungna att mata dem med levande syrsor och maskar, lovar!). Men så gick det upp för mig att det kostar att segelflyga också. Fan liksom. Då fannas där bara en sak kvar på listan över mål i mitt liv... Men hej, då har jag ju uppnått allt jag vill här i livet! Fan va najs!


         
                          Chief Oren Lyon & halva min(vår) matte/kemilärare

/Camilla

Kommentarer
Postat av: mli

Sa han nåt vettigt då? :D

2008-11-29 @ 23:55:32
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0