Whatta...?

                                                        


    






 


Haha, är detta ett skämt eller? Asian Girls for Love and Marrige. Denna "annons" hittade jag på Facebook. Jag menar, är de allvarliga? Om jag beställer lilla söta Guangdong här, så får jag garanti på att hon älskar mig och vill gifta sig med mig? Det låter ju helt komplett sjukt. Vad är detta för stackars tjejer som bli uttnyttjade att gifta bort sig till äckliga män i Sverige? Kan nån förklara för mig vad tusan i helskotta detta är?!
















Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

gud vad sjukt. man har ju sett sånt i anonser där folk har fått barn, och där brukar det ju "ofta" vara asianska tjejer, med en gammal gubbe som har fått barn , jag tycker det är sjukt att man kan beställa! :'O

2008-11-15 @ 20:04:02
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: saraaa

TAA BORT BILDEN RE OCH HELLA SKITEN DU SKÄMMER UT ASIATER SMUTS

2008-11-17 @ 20:14:10
Postat av: saraaa

TAA BORT BILDEN RE OCH HELLA SKITEN DU SKÄMMER UT ASIATERNA OCH PLUSS DT E PÅ HITT

2008-11-17 @ 20:14:26
Postat av: Cill

Hemskt :( Har också sett den där förut

2008-11-17 @ 22:45:38
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har för mig att jag har läst att det där är fejk ;P

De typ kollar hur många som verkligen är så sjuka att de skulle köpa en fru sådär :P



Svar: Tacktack.. ni har en fin blogg ni med ^^ kikar nog in då och då ;)

2008-11-18 @ 21:05:11
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0