It's all under my bed

                     Ja, Camilla har sannerligen lyckats plocka ut de mest suktande bilder på jag-vill-ha-nu-killarna. Hon kan, den tjejen asså. Idag är det ju då som bekant lördag. Och jag har lov! Det är huuur härligt som helst. Ikväll kommer min mormor och mina kusiner, och min moster och hela fadderuttan hit och ska käka hummer med min familj. Hummer! Detta är minst sagt en historisk dag i mitt liv.

                   Jag passade på att städa mitt rum såhär när mormor ska komma på besök. Man kan behöva vara ganska frisk och i bra kondition om man ska besöka mitt rum. Jag skulle väl vilja påstå att det inte är det mest hygieniska rummet som finns här i Sverige. Jag skulle väl faktiskt kunna erkänna att mitt rum är en sanitär olägenhet, och om man inte ska riskera att dö i ett plötsligt astma-anfall så ska man i alla fall försöka vara under 60 år.

                 Det är inte min mormor.

                Så därför har jag städat under min säng! Och det är minsann inte det lättaste. Först trodde jag inte att det skulle gå, för så fort jag titta ner under sängkanten så nös jag minst fyrahundra gånger. Typ. Men sedan drog jag ett djupt antetag och kastade ut allting som låg därunder på balkongen. Och jag har minsann gjort några fynd där under!

1. Min borttappade bikiniunderdel
2. Min gamla gossedjurshund
3. 51 kronor
4. Min lampskärm!

               Ja, så kan det gå om inte haspen är på. Eller snarare, så kan det gå om man inte dammsuger under sängen på... väldigt.... väldigt....väldigt, väldigt... länge.



/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0