Sugar sugar!

                På måndag. Då ska jag bli av med det här förbaskade sötsuget som förföljer mig vart jag än går. Jag brukar inte märka när jag har kommit in i en ohälsosam period, då jag bara vill ha mermermermer godis! Som tur var så brukar jag klara ganska enkelt att ta mig ur ett sådant här sockerberoende. Jag ska leva lite osunt den här helgen, tror jag, sen får det fanimej vara nog!

           Imorgon är det fredag, och det är ju ganska så underbart. Det ska nog bli en trevlig helg, då jag ska spela tennis, umgås med kompisar, slappa och sova. Underbart! Nu är det i alla fall dags att gå och lägga sig, jag har suttit sedan 18.00 idag och skrivit på en förbaskad labbrapport! Men nu är jag äntligen klar, och nu skriker sängen efter mig.

Okejokej, jag kommer...

Godnatt!

 
self explaining addiction by procsilas.

Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Jaa verkligen, det är dem!

ha en bra dag

2008-10-17 @ 09:32:00
URL: http://missarah.blogg.se/
Postat av: Sessan

jag var sjukt godissugen hela veckan, men glömmer bort att köpa varje gång, så har jag legat hemma och verkligen lidit. Så minns jag att min bästa kompis köpte ju oss en aladdinask... så jag har haft choklad hemma utan att veta om det

2008-10-17 @ 16:54:48
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Y

Precis! Lev (lek) av dig med sockret. Extra mycket, extra extra. Som om du aldrig fåräta det igen. Då kanske du blir äcklad efter det. Eller bara mer beroende... hmm... ;)


Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0