Sunday morning

    Idag åt jag världens lyxfrukost med fil och hemgjord musli med färska bananer i, en halv apelsin, en stor kopp himmelskt grönt te samt en ostochskinkmacka. Jag älskar söndagar.

   På söndagar brukar jag ha lite hemmaspa liksom, men jag hade inget särskilt för mig igår, så jag gjorde allt söndagsjobb igår i stället! Jag det var i vilket fall hälsosamt så att det räcker för er alla! (Värsta affärsidén! Ät så mycket godis ni vill, jag är hälsosam åt er. Ehm..) Ja, i alla fall så sprang jag i en skog med härlig musik i öronen, sen var det hem till lite fys och boxing. Sedan åt jag gårdagens hemlagade currykycklinggryta (som jag själv lagat(!)) och efter det blidde det en skön bastu, en ångbadning av ansiktet och massa hårinpackning (innan detta gjorde jag rent mitt akvarium, men jag tänkte att jag kasnke inte riktigt behövde berätta det, men nu gjorde jag det ändå). Och som grädde på moset 50 minuters yoga och en timmes sömn innan middagen!

Så, detta var mest till för inspiration till er tänkte jag. Egentligen tänkte jag det inte alls, utan kom på det precis nu. Ja, att detta kunde vara lite inspiration. Lyxa till det för er själva! Ta hand om er! Det är ni värda!

Ps,
   Är det någon därute som råkar ha en bror på 19 år som precis tänkte fylla år? Någon av er, snälla, berätta för mig, vad i hela friden ska man köpa?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Ja, visst är den fin! :) Hur har helgen varit?

2008-10-19 @ 17:33:49
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Ska du titta på Bridget Jones Dagbok ikväll? :D

2008-10-19 @ 19:13:07
URL: http://metrobloggen.se/patriciaklinteberg

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0