Svar



Varför började du blogga?

Lisa: Jag tycker bloggandet är ett perfekt och enkelt sätt att få det man vill säga sagt! Man får lufta tankarna samtidigt som man kan dela med sig av det man tycker är viktigt.

Camilla: Det är ett bra sätt att vara kreativ på och samtidigt påverka folk med något bra budskap!


Vad ska en bra blogg innehålla?

Lisa: Den ska innehålla bilder och åsikter! Inte så mycket "idag åt jag smörgås med prickig korv till frukost och sen tog jag en dusch...".  Utan det ska vara ett ställe där man kan läsa om vad andra tycker och tänker.

Camilla: Lite av det där lilla extra! Bilder, tips på musik, skönhet och mode är också kul och intressant.


Vad har du för intressen?

Lisa: Jag är en flitig tennisspelare! Sen är skolan, kompisar, och choklad väldigt viktigt också (okej, skolan är varken ett intresse eller särskilt jätteviktigt...).

Camilla: All kinds of sports! Spelar fotboll, gitarren, musik, shoppa och umgås med vänner. Gillar också att bara tare lungan och gå i skogen och vara kreativ.


Hur ofta sitter du vid din blogg?

Lisa: Jag sitter säkert minst en timme om dagen! Sen har det ju varit lite extra nu på lovet...

Camilla: så fort jag har någonting intressant att skriva!


Blondinbella eller Kenza?

Lisa: Blondinbella! Har dock ingenting emot Kenza...

Camilla: Jag vet inte, jaghar ingen åsikt om folk jag inte känner och aldrig har träffat.


Hur gamla är ni?

Lisa: Jag är sexton bast. Fyller sjutton i januari!

Camilla: 16 år!


Bästa resmål?

Lisa: Jag skulle verkligen inte banga på England! En mysig liten engelsk by skulle inte vara helt fel...

Camilla: FRANKRIKE! Gärna en liten by som heter Cessenon...


Hur många läsare har ni per dag?

Lisa och Camilla: Det är allt mellan 50 - 200!


Varför bloggar ni tillsammans?

Lisa och Camilla: Eftersom vi ville göra en blogg med det där lilla extra! Vad säger ni, har vi lyckats? En blogg driven av två personer blir ju dubbelt så bra, och dubbelt så intressant! Right?!


Drömyrket?

Lisa: Jag vill bli döktör!

Camilla: Mitt drömyrke är att kunna hjälpa andra som har det dåligt på något sätt.


Är ni eller har ni någonsin varit blonda?

Lisa: Ja, rent tekniskt så var jag skitblond när jag var liten. Typ vithårig. Nu är jag mörkblond. På gränsen till ljusbrun!

Camilla: Nej, inte vad jag kan minnas. I'm a natural brunett!


Vad tar ni i bänkpress?

Lisa: Jag har seriöst ingen som helst aning...

Camilla: Jag tar stången och lite till, hehe...


Snyggast? Bratt Pitt, Kurt Cobain, Johnny Depp eller Henrik Sunnerman?

Lisa: Skämtar du med mig? Henrik Sunnerman såklart!

Camilla: JOHNNY DEPP, JOHNNY DEPP, JOHNNY DEPP, JOHNNY DEPP!!!


Vem är bäst på pingis, tennis och fotboll, jag eller Lisa?

Lisa: Vem tror du, Henke?!

Camilla: Jag är bäst...


Kommentarer
Postat av: Becci

svar:

tja... jag bor i Finland, men de beror ju inte på de.

okej, ska jag va helt ärlig, så vare typ vita regndroppar (a) haha XD

men, visst har det snöat på vissa ställen ! kolla första bilderna på Stina's blogg ( fubu.blogg.se ) där äre mycke snö O__o

visst kollar jag in bloggen !

har ganska tråkigt... men okrar inte gå o lägga mig. eller göra nått annat. sepe kväll ><

2008-11-01 @ 00:09:50
URL: http://rimh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja så var det säkert :) har ni nått tips om vad jag kan skriva om på min blogg, vad som är bra och mindre bra med min blogg? Är den värd att läsa?

Jag älskar när folk svarar på ens kommentarer.



Peace out to u to.

2008-11-01 @ 00:10:28
URL: http://elinemelie.blogg.se/
Postat av: Sanna E

tack för svaren :D

2008-11-01 @ 23:47:11
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Liene

Kul läsning och extra kul när ni är två!:D

2008-11-02 @ 13:20:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0