Alla hatar IKEA

Med handen på hjärtat, gillar du IKEA? 
Gillar någon IKEA? Är det mänskligt att gilla IKEA? 
Massa folk (de flesta stressade och lite ilskna), svettigt, way too stort och så hittar man förtusan inte ut. Men jag, å min sida, skulle inte ha något emot att vara instängd på Ingvar Kamprads finfina affärsidéhus. Vareviga dag! Man kan verkligen hitta allt. Det finns pizza slize för 5 spänn tex.

Eller så gör man inte som Lisa och lägger pengarna på mat, utan köper i stället hem 8 snygga ramar! Jag har ju då bestämt mig för att börja måla, och man får ju faktiskt lov att gå in för en del saker helhjärtat. 237 spänn! (inräknad en papperskasse) Det är mycket för pengarna det!

           
 
     Lisas kräfta                 ett träd utanför ikea   en stol som jag blev kär i  


  Lisa gillar soptunnor       En rolig kran i skolan         mina ramar!



/Cams

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0