Boys and babyboys

          Idag har jag varit i skolan (no shit!). Efter skolan gick jag (och Camilla) hem till Camilla. Det var jättetrevligt, vi åt honungsmackor och filosoferade om hur våra framtida pojkvänner skulle komma att vara. Jag beskrev Camillas pojkvän, och hon beskrev min. Så nu vet jag vad jag har att vänta! En mellanblond, lite kaxig, biffig bollsportskille. Inte helt fel. 

           Efter det trevliga besöket hos Camilla gick jag för att hämta min lillebror på hans dagis. Sedan gick vi långsamt hemåt. Vi tittade på röda löv, klappade hundar, beundrade äppelträd, kände friska doften av eldade löv, lekte med grannbarnen, krattade i grusgången, blev utelåsta, hade lövkrig, tittade på höstkastanjer och skrattade.





/ The one and only - Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0