När jag blir stor

         När jag blir stor vill jag bo i ett mysigt, vitt hus med en trädgård med många äppelträd. Och jag ska ha en liten svartvit katt som ligger på trappan upp till ytterdörren och lapar sol. Dessutom ska jag ha hängselbyxor på mig när jag planterar små jasminbuskar längs mitt staket. Sen får vi ju inte glömma att jag ska ha en underbar man som ställer ut nybakta äppelpajer i fönsterbäcket och som smyger sig på mig bakifrån och kastar mig i vattnet från vår brygga, för att sedan hoppa i själv och kyssa mig. Sen när vi börjar frysa och solen börjar sänka sig ner över vår lilla sjö, och medan jag tinar upp igen med en varm dusch så kokar han jordgubbste till mig och tar sig själv ett glas mjölk.

Det låter helt okej för mig.
        
                         picknickkorgtvättfat & kanna i emalj 

     / Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0