En annan värld

   Vi fick en kommentar om någon som ville ha vårat bästa boktips. Eftersom att jag egentligen ska skriva en recension nu i stället för att blogga är böcker ett relativt aktuellt ämne. Ja, anding, blinknigar och sånt är ju liite mer aktuellt kanske. Ni fattar inte, skit samma.

Ja, men i alla fall. Jag har under mitt 16,7-åriga liv läst tre riktiga böcker/serier som jag förevigt kommer att minnas i mitt bokslukande hjärta. Dessa är

Solens Hus av Linda Lay Shuler
Bokserien om Ayla av Jean M Auel
Borta med Vinden av Margret Mitchell

Asså, jag orkar inte skriva vad de handlar om för jag misstänker att ingen skulle orka läsa det. Om ni inte kan ta ett andetag till utan att veta kan ni ju höra av er på mitt mob nr. 118118.

  



Hare bra nu!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: J

Bokserien om Ayla heter väl typ Jordens barn eller liknande? Jag läser den femte och sista boken just nu, fast på engelska och bokserien heter iaf Earth's children på engelska.

2009-04-15 @ 00:10:43
Postat av: Camilla

Jamen tack för informationen! ;D

2009-04-15 @ 20:58:07
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0