Långsjön

           Godnatt alla människor! Jag sitter här med stelfrusna fringrar, ketchup på jeansen (som för övrigt har gått sönder), och fanta i håret. Mysigt. Riktigt fräscht. Men - vi hade en jättettrevlig kväll vid långsjön med tjejorna och lite annat folk. Det blev korvgrillning, mashmallowsgrillning, chips och gossip. Trots att det var ungefär fjortontusen minusgrader och mörkt som i graven så hölls humöret uppe bra tycker jag!

Nu ska jag tvätta av mig, borta tänderna och försöka tina upp under täcket. Och det bästa - på måndag är det matteprov och jag har inte pluggat nånting! Men nu är det här en positiv blogg, och det som är bra med att jag inte har pluggat är att jag har kunnat göra många andra roliga saker istället.

Pusshej, och godnatt.

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0