Min hårda uppfostran

Pappa och jag är ute och övningskör och jag slår i pannan i bildörren när jag ska kliva in i bilen.

Lisa: Holy *beep*, det där gjorde fan ont!
Pappa: Mm...
Lisa: Shit asså, det gjorde faktiskt fett ont! Mitt i pannan!
Pappa: Ja, stackars dig.
Lisa: Ja, det gjorde ont asså...
Pappa: Hehe, ja, men det var ju bara huvudet.
Lisa: Eh... va?
Pappa: Ja, du hade ju kunnat slå i någonting du använder... hehehehe...


Men som tur var så var det ett skämt. Så roligt, så roligt.


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var inte snällt. Fast kanske menat som ett skämt...?

2009-04-28 @ 08:08:08
Postat av: Lisa

Ja, självklart skämtade han. Jag får la lägga till det.

2009-04-28 @ 08:22:24
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: oj det lät ju inte så kul.. men du kan ju alltid tänka så här: vad är oddsen för att det ska hända igen?? :P

jag har tagit alla!

2009-04-28 @ 08:50:51
URL: http://osociiial.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0