What a life we have

Människor! Djur! Utomjordingar! Amöbor! Ryggradslösa slemmiga saker på havets botten! Hur är läget med er alla? Fint, hoppas jag. Med mig är det bara bra. Jag ska ta tag i mitt personporträtt i svenskan nu. Sen ska man väl göra lite matte också. Kemin får man inte glömma - måste repetera allt till kursprovet om en vecka. Juste, nationellt matteprov i Matte B har vi snart! Härligt. Härligt, härligt. Sen ska ju mitt expertarbete om antioxidanter vara klart snart också! Underbart. Och uppsatsen/rapporten om vårt arbete med hönsen och kycklingarna i den Glbala miljövården. För att inte tala om att ta tag i den där jävla livmoderhalscancersprutan som jag får magsår av att tänka på. Finemang. Det var nog allt!

See ya folks!

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Malin

aha.. ska du också ta sprutan?!

är himla bra att man kan göra det, asså^^

Kan lugna dig med att det inte är så farligt ;P



lycka till med allt plugg.. kan behövas!! :O

2009-04-27 @ 21:43:11
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: BegntEva

Gör en lista och bocka av alteftersom!! Tips från en yoda.

2009-04-28 @ 10:04:37

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0