Dagens Autofit

    Ja, det blir spännande att se vad vår kära vän väljer att tatuera in! Själv måste jag få berätta att jag även testade ett "Bom Bom Pow" med snirkliga bokstäver vid fotknölen! Riktigt sassy I must say!

Nu är det dags för mig att ta tag i den efterlängtade matten, denna gång matte C (!). Som tröst ska jag dricka en kopp te ute i solskenet och avnjuta min nya favoritmacka. Två skivor bröd, smör, skinka, aywar stark, en gnutta turkisk yoghurt, färsk basilika och ett salladsblad. Även kallad Camwish, efter dess grundare. Hon var visst också ägare till en skinnjacka, av vad jag har hört. Och ett par gula wayfares. Hon måste ha varit cool hon. Gott är det i alla fall!




Erkänn att ni gillar garderobsdörrkulissen?


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud, vilken pudding!

2009-08-20 @ 14:36:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: emzak

Vad är det för en fin tröja/klänning!? Vart kan man hitta den? :D:D

2009-08-20 @ 17:53:43
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0