Frankie say a lot of things

Var är alla kommentarer, huh?! Var är tecknet på att ni läsare faktiskt finns och inte bara är små siffror i statistiken? Nu vill jag att ni berättar vilka ni vettiga människor (ja, alla som läser Dubbelbloggen är vettiga människor) är och berättar någonting kul om er. Eller det måste inte vara kul. Säg oss bara någonting om er själva!

Imorgon kommer en rolig människa hem från att ha varit long lost, och dessutom har jag upptäckt en rolig sida som har massor utav roliga t-shirtar. Mycket roligt. Jag lyckades få min broder att beställa hem en med ett flashigt Rocky-tryck som jag mycket sannolikt kommer att använda mer än honom. Kolla in de här coolingarna!

50148_mg50536_b
14086_k10512_m

Vilken tror ni att Camilla helst skulle ta på sig?

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: melker

http://www.tshirthell.com/

2009-08-14 @ 13:01:48

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0