I carried a watermelon?

Godkväll! Det är hög tid för oss gymnasieelever att krypa i säng (okej, kanske inte hög tid, men skoldygnet har inte gått in riktigt än) eftersom imorgon är det en ny dag. Jag har precis åtnjutit en härlig kopp te med min vän Camilla - hon spanade in alla nya grejer i mitt rum (massor utav foton på väggen, kläder i gardinstången och paketpapper på dörren). Därefter började vi tatuera oss. Jag ska mycket troligt märka mig för livet om sidåsär fyra månader när jag fyller arton, och man måste ju bestämma sig i tid för vad som ska stå på ens kropp i all evighet. Inte världens bästa bilder, men, några favoriter? Jag måste dock varna er och säga att alla är inte seriösa...






/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0