Katastrof

I mitt kvarter kryllar det av katter. Var man än går stöter man på katter i alla dess former. Varje gång jag springer till Lisa (jag är alltid sen) så är jag nära att springa på en katt vid en viss korsning. Och idag när jag skulle springa till henne stod det en på vår trappa precis utanför ytterdörren! Då höll jag minsann på att göra i brallorna. Och sen när jag var på väg hem ifrån Willys alldeles nyligen så sprang det två katter under en bil utanför huset och såg ut att ha väldigt kul (jag tror att det är samma som brukar stirra ont på mig när jag går förbi ett speciellt hus där nere). Det var då jag insåg att så här många katter kan bara leda till en sak, nämligen ännu fler katter. Och det gör mig lite rädd.

/Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0