Kirskol

    Idag var det en fin, solig och sådär semsterskön dag. Smidig som man är tog jag och min moder tillfället i akt att bättra på Gotlandsbrännan genom en tur till Stockholms skärgård. Varmt och skönt var vad det var!

Jag är mitt uppe i en livskris också. Det lyckas jag klämma in mellan äggmackor och blöta bikinis. Ska det va så ska det va liksom. Och med livskris menar jag att jag skulle ha klippt av mig håret om jag nu inte hade gjort det under föregående kris. Ordet kris är rätt kul. Kris, kris. Kris, gris. Gris-kris. Kris, ris. En risig gris med riskris.

Nä, det är ingen allvarlig situation det här, don't worry. Jag vill bara rensa hjärnan lite. Bort med gammalt, in med nytt.

I denna svaga stund har jag alltså skickat in en anmälan om att prova tennis, ska för omväxlingens skull spara till långt hår och letar med hökögon efter ett par snygga, håliga jeans och knähöga stövlar. Okej, det där lät i och för sig inte helt ur balans.. Men jag ska börja skämma bort mig själv lite mer och tänka både en och två gånger på vad det är jag vill. Vilka människor det är värt att lägga energi på och mycket annat. Mm, vad tror du om det, Lisa?

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=66085

http://www.gratismode.se/?c=66085

2009-08-04 @ 19:18:08

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0