Kontaktannons

Nu är jag hemma i moderskeppet igen! Lite närmare skolstart, lite mer tennistaggad och lite mer med en inpackning i håret. Kväll blir det kvällsfika på min balkong med söta vänner (hur grymt är det inte att ha en polare som jobbar på café och tar med kakor) och vi ska bara sitta och njuta av de sista sommarlovsdagarna i kvällssolen.

Vad trevligt att få se dina män i ditt liv, Camilla! De är ju bra hetingar de där. Nu väntar jag bara på att få se era drömmän, kära läsare. Jag tänkte i alla fall sammanställa mina drömkillar för att se om det går att hitta the perfect match. Såhär lyder min kontaktannons:

Hallå du! Jag heter Lisa och är helt okej grym. Du är en butter och stolt irländare med ett enormt hjärta som har svårt att visa att du faktiskt gillar mig (men det gör du, extremt!). På fritiden gillar du att hälla i dig råa ägg, boxas med päronbollar och vara allmänt skön. Du har även en passion för att skriva vackra sånger som du gärna spelar upp för tusentalspubliker. Du ska helst passa mycket bra i lång kappa och kunna slåss med lasersvärd. Får även gärna klä mycket bra som svart plåtburk och vara otroligt, äckligt sjukt snygg när du blir omvänd och ond. När någon skriker "you were like a brother to me!" ska du helst svara med "I hate you!". Finns du där ute? I sånna fall - lämna en anmälan i kommentarsdisken!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Fint. Haha.

2009-08-16 @ 20:07:54
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0