Marilyn's heart

Hello hello hello! Vad i hela friden gör jag uppe såhär tidigt på morgonen en lördag kan man ju sannerligen fråga sig! Varför ligger inte jag i sängen med fem timmars sömn framför mig som de allra flesta människor mellan 14-20? Jo, det är nämligen så att jag ska arbeta. Jag ska till tennishallen och försöka få små barn att förstå att vänster fot är vänster fot, och inte höger fot hur många gången de än tar fram höger fot istället för vänster fot. Jag ska försöka få dem att släppa mig med den där oskuldsfulla lite halvkorkade blicken och koncentrera sig på bollen istället. Och det är bra om man svingar racket också när bollen kommer. Och hur gärna man än vill så är det liksom inte okej att kötta allt vad man kan när jag står två meter framför och kastar en boll. That's my misson!

Sen så har ju vi fått en ny design också! Jag och Camilla med hjälp av Isalee slängde ihop den här lite mera höstiga design och blev ganska jättenöjda! Vad tycker ni? Är det någonting att ha?

Godmorgon, och hejdå!

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0