Nämen gud va halvgalet

Jag fick inreda mitt rum när jag var sisådär tio år gammal, vilket resulterade i lila tapeter med silverprickar, rosalila gardiner och lite andra detaljer i lila chargong. Nu känns det faktiskt som om det är nog. Snart fyller jag arton år, och då ska jag i alla fall få måla om mina lila väggar. Men ändå hänger de där randiga gardinerna där, och det känns bara liksom inte som om en nästan vuxen människa är vad som sover i rummets säng. Så därför gjorde jag lite revolutionerande förändringar. Jag tog ned mina gardiner och hängde upp kläder på gardinstången i stället. Jag fyllde hela min vägg med fotografier från forna tider, och jag belamrade rummet med vackra böcker. Just nu är det Jane Austens "Emma" som ligger på nattuksbordet. Såå, vad tycker ni om mina små förändringar? Personligen är jag just nu ganska nöjd med kläderna i gardinstången...






/ Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Mm, INTE ILLA. Inte illa alls faktiskt.

2009-08-20 @ 22:45:21
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0