Plikter här i livet

   Här är min utlovade bild på den nya drickthermosen, och så en på min nyklippta lugg!





Vidare vill jag meddela herrskapet om att jag hittat typ universums snyggaste skinnjacka. Jag kan bara inte låta den gå oköpt ur mitt liv, så 2000 spänn av min lön ska gå till den. A woman's gonna do what a woman's gonna do. Om nu 36an passar vill säga, den kommer in i morgon sa dem. Dem jävlarna..

Jag hittade tyvärr inget annat på min tripp till Farsta. Miljötänkande som man är. 

Pyss!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara värma upp min besserwisserighet inför morgondagens skolgång med att säga att det borde stå "De jävlarna!" inte "Dem jävlarna!"

2009-08-18 @ 19:22:24
Postat av: Camilla

Din jävlar!

2009-08-20 @ 14:31:19
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0